KIEROWNIK OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W SZULBORZU WIELKIM
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Opiekun dzienny w Punkcie opieki nad dziećmi do lat 3
Nazwa i adres jednostki:
Dzienny Opiekun nr 1
ul. Romantyczna 17
07-324 Szulborze Wielkie
Liczba miejsc do pracy : 1
Miejsce pracy: Punkt opieki nad dziećmi do lat 3, ul. Romantyczna 17, 07-324 Szulborze Wielkie
Rodzaj zatrudnienia: Praca w ramach umowy cywilnoprawnej - umowy zlecenia.
Czas pracy: Maksymalnie 9 godzin dziennie.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
Dziennym opiekunem może być osoba, która:
1) daje rękojmię należytego sprawowania opieki na dziećmi;
2) nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej
zawieszona ani ograniczona;
3) wypełnia obowiązek alimentacyjny w przypadku, gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;
4) nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym
z dostępem ograniczonym lub nie została skazana prawomocnym wyrokiem za inne przestępstwo umyślne;
5) odbyła 160 godz. szkolenie albo 40 godz. szkolenie uzupełniające w tym z zakresu udzielania dziecku pierwszej pomocy jeśli posiada kwalifikacje pielęgniarki, położnej, opiekunki dziecięcej, nauczyciela wychowania przedszkolnego, nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej lub pedagoga wczesnej edukacji, terapeuty pedagogicznego albo ukończyła studia lub studia podyplomowe na kierunku lub specjalności wczesne wspomaganie rozwoju, wspomaganie rozwoju dzieci w ramach pomocy psychologiczno-pedagogicznej w żłobkach
i przedszkolach, edukacja prorozwojowa, pedagogika małego dziecka, psychologia dziecięca, psychologia wspierania rozwoju i kształcenia lub psychologia wychowawcza (albo pracowała z dziećmi w wieku do lat 3 przez okres co najmniej 12 miesięcy bezpośrednio przez podjęciem zatrudnienia jako dzienny opiekun);
6) odbyła nie później niż 2 lata przed rozpoczęciem pełnienia funkcji dziennego opiekuna szkolenie z udzielania dziecku pierwszej pomocy.
Wymagania dodatkowe:
Znajomość przepisów prawa w zakresie:
• Ustawa z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3. (Dz. U z 2024r., poz.338 ze zm.)
• umiejętność pracy w zespole, sumienność, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
• kursy i szkolenia z zakresu opieki nad dziećmi do lat 3 - mile widziane.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku opiekuna dziennego:
• zagwarantowanie dziecku właściwej opieki pielęgnacyjnej oraz edukacyjnej,
z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb dziecka;
• prowadzenie zajęć opiekuńczo-wychowawczych i edukacyjnych, uwzględniających rozwój psychomotoryczny dziecka, właściwych do wieku dziecka;
• współpraca z rodzicami dzieci.
Wymagane dokumenty
• CV,
• list motywacyjny,
• kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy,
• kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
• kserokopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje i umiejętności,
• oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
• oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych;
• Odręcznie podpisana klauzula „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. Z 2019 r. poz. 1781) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE - Dz. U. UE. L.
z 2016 r. Nr 119, str. 1).”
• kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia
21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Określenie terminu i miejsca składania dokumentów:
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w siedzibie Ośrodka Pomocy Społecznej
w Szulborzu Wielkim, ul. Romantyczna 2, 07-324 Szulborze Wielkie, pokój Nr 4 albo pocztą na adres Ośrodka, w zamkniętej kopercie opatrzonej imieniem i nazwiskiem oraz adresem
do korespondencji i numerem telefonu kandydata z dopiskiem: „Nabór na stanowisko Opiekuna dziennego” w nieprzekraczalnym terminie do dnia 19 listopada 2024 r.
do godz. 15.00. Za datę doręczenia dokumentów aplikacyjnych przekazanych drogą pocztową przyjmuje się datę stempla pocztowego.
Dokumenty, które wpłyną do Ośrodka po upływie wyżej określonego terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty osób, które nie zostały zakwalifikowane, nie będą odsyłane.
List motywacyjny i CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t. j. Dz. U. z 2019 r. 1781) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024 r. 1135)” .
Dodatkowe informacje:
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie rozmowy. Informacja o wyniku naboru zostanie ogłoszona na stronie BIP Urzędu Gminy Szulborze Wielkie.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 517 780 784 od poniedziałku do piątku w godz. od 7:30 do 15:30.
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych
Wypełniając obowiązek określony w Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”) informuję, że:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Ośrodku Pomocy Społecznej Szulborze Wielkie jest Kierownik Ośrodka Pomocy Społecznej w Szulborzu Wielkim, ul. Romantyczna 2, 07-324 Szulborze Wielkie, e-mail: ops@ugszulborze.pl
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Pana Artura Kołodzieja, z którym może się Pani/Pan kontaktować w sprawach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych poprzez adres e-mail: iod@ugszulborze.pl
Dane osobowe uzyskane przez OPS przetwarzamy w celu:
· oceny kwalifikacji do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan aplikuje;
· oceny zdolności i umiejętności potrzebnych do pracy na stanowisku, na które Pani/Pan aplikuje;
· wyboru odpowiedniej osoby do pracy w urzędzie.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:
· obowiązek prawny ciążący na OPS – w zakresie danych osobowych przetwarzanych na podstawie art. 22(1) Kodeksu Pracy w związku art. 6 ust. 1 lit. c) RODO).
· uzasadniony interes OPS – w zakresie danych zebranych podczas procesu rekrutacyjnego oraz związanych z tym wyników testów kwalifikacyjnych. OPS ma uzasadniony interes w tym, aby sprawdzić Pani/Pana umiejętności i zdolności (podstawa prawna: art. 6 ust. 1 lit. f) RODO).
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom administracji samorządowej oraz organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd).
W pozostałym zakresie OPS nie przekazuje Pani/ Pana danych osobowych do odbiorców
w rozumieniu art. 4 pkt 9 RODO.
OPS w ramach prowadzonego postępowania nie przekazuje Pani/Pana danych osobowych do państwa trzeciego, czyli poza obszar EOG (obejmujący swym zasięgiem: Unię Europejską, Norwegię, Liechtenstein i Islandię).
Pani/Pana dane osobowe OPS będzie przechowywać do momentu zakończenia procesu rekrutacyjnego, tj. do momentu wybraniu kandydata do pracy.
Pani/Pana prawa związane z przetwarzaniem danych osobowych:
Może Pani/Pan złożyć do OPS wniosek dotyczący danych osobowych o:
· sprostowanie / poprawienie danych osobowych (art. 16 RODO);
· usunięcia danych (art. 17 RODO);
· ograniczenie przetwarzania danych osobowych, tj. wstrzymanie operacji na danych osobowych lub nieusuwanie danych – stosownie do złożonego wniosku (art. 18 RODO);
· dostęp do danych osobowych (o informację o przetwarzanych przez tut. organ danych oraz o kopię danych – art. 15 RODO);
· przeniesienie danych do innego administratora danych osobowych (art. 20 RODO).
Może Pan/Pani w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania danych osobowych opartych na art. 6 ust. 1 lit. f). OPS wówczas nie może już przetwarzać tych danych osobowych, chyba że wykaże on istnienie ważnych prawnie uzasadnionych podstaw do przetwarzania, nadrzędnych wobec interesów, praw i wolności osoby, której dane dotyczą, lub podstaw do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.
Aby skorzystać z powyższych praw może Pani/Pan skontaktować się bezpośrednio z naszym inspektorem ochrony danych.
Ma Pani/Pan prawo wnieść skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważa Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
Dane osobowe podane przez Panią/Pana są wymogiem ustawowym. Niepodanie danych osobowych będzie skutkowało niemożnością przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanym procesom podejmowania decyzji przez OPS, w tym profilowaniu.
Kierownik
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Szulborzu Wielkikm
Magdalena Jeglikowska
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Szulborze Wielkie