Szulborze Wielkie: Modernizacja drogi gminnej Brulino-Lipskie - Godlewo-Gudosze
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy, ul. Romantyczna 2, 07-324 Szulborze Wielkie, woj. mazowieckie, tel. 086 4754075, 4754074, fax 086 4754075.
• Adres strony internetowej zamawiającego: szulborze-wielkie.bazagmin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja drogi gminnej Brulino-Lipskie - Godlewo-Gudosze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji dróg gminnych nr 123,141/1,141/2, 33 w gminie Szulborze Wielkie
-Wzmocnienie podbudowy jezdni warstwą 10cm. żwiru po zagęszczeniu,
-Wykonanie przepustu
-Ułożenie nawierzchni z masy bitumicznej grubości 5 cm i szerokości 3,5m na odcinkach 0,6 km ,1,6 km.
-Usypywanie i formowanie poboczy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
• Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium
Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6.000zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
2.Forma wadium
Wadium może być wniesione w:
-pieniądzu
-poręczeniach bankowych
-gwarancjach bankowych
-gwarancjach ubezpieczeniowych
-poręczeniach udzielanych przez podmioty, których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
3.Termin i miejsce składania wadium
1.W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu ustaloną kwotę należy wpłacić przelewem na konto zamawiającego Nr 37 8923 1050 0800 0420 2008 0009 BS Ostrów Mazowiecka, najpóźniej w dniu składania ofert pieniądze muszą się znaleźć na koncie zamawiającego.
Kserokopię dowodu wpłaty /polecenie przelewu/ należy dołączyć do oferty.
2.W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 2 SIWZ kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. Ponadto do oferty należy dołączyć w osobnej koszulce oryginał tego dokumentu. Nie bindować i nie zszywać z ofertą.
Uwaga:
Wadium musi być zabezpieczone na okres 30 dni licząc od dnia składania ofert - termin związania ofertą. Oferta zabezpieczona na okres krótszy niż wymagany zostanie odrzucona.
3.Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wartości i formie skutkuje wykluczeniem oferenta z postępowania.
4.Złożone poręczenia lub gwarancja muszą zawierać w swej treści zobowiązania zgodne a art. 46 ust.5 ustawy, a mianowicie - Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a/odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
określonych w ofercie,
b/nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy
c/zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie Wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
• Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu przetargowym mogą wziąć udział Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki:
-posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. wykonali w okresie ostatnich 3 lat roboty budowlane odpowiadające swym rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia. Zamawiający nie stawia wymagań minimalnych co do ilości i rodzaju urządzeń jakim winien dysponować Wykonawca.
-znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
-posiadają na realizację przedmiotowego zamówienia środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty.
-nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych
-udokumentują że w okresie ostatnich 3 lat należycie i rzetelnie wykonali zamówienia wartości co najmniej przedłożonej oferty, podając nazwy, adresy inwestorów oraz nazwy obiektów zrealizowanych w ramach tych zamówień
-posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość min. ceny oferowanej.
-wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie.
Uwaga: Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli dostarczone informacje są nieprawdziwe.
• Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w Części VII pkt 1 i formie określonej w Części VI SIWZ:
1.Ofertę na formularzu, o treści zgodnej z określoną we wzorze - stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ.
2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
-Dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust.1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych wg. wzoru określonego w załączniku Nr 2 do SIWZ
-Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne albo zaświadczeń że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania właściwego organu wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
-Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-Doświadczenie firmy jako głównego wykonawcy robót w postaci wykazu zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat, minimum 3 robót budowlanych wykonanych siłami własnymi o zakresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością załącznik nr 3.
-Informację banku prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż wartość oferty.
-Stwierdzenie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy w zakresie dróg - kserokopia uprawnień oraz kserokopia aktualnego zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa.
-Dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na wartość min. ceny oferowanej.
3.Kosztorys ofertowy stanowiący załącznik nr 4
4.Parafowany wzór umowy jako akceptacji jej treści i warunków wg. załącznika nr5
Uwaga:
Wykonawca który ma siedzibę lub miejsce zamieszania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej powinien złożyć dokumenty zgodnie z § 2 ust.1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 7 kwietnia 2004r. (Dz. U z 2004r Nr 71, poz. 646)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: szulborze-wielkie.bazagmin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Szulborze Wielkie
ul. Romantyczna 2
07-324 Szulborze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2007 godzina 11:50, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Szulborzu Wielkim ul. Romantyczna 2 pok. Nr 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).