Przetargi - archiwum

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO - Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków

                                                       Szulborze Wielkie, 07-02-2011r.

Gmina Szulborze Wielkie

ul. Romantyczna 2

07-324 Szulborze Wielkie

 

ZAWIADOMIENIE

O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO

 

Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków”

Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz. 759 ze zm.) Gmina Szulborze Wielkie zawiadamia o unieważnieniu postępowania, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz. 759 ze zm.) ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

 

Uzasadnienie

 

            Opis przedmiotu zamówienia, który znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a do której załącznikiem jest projekt budowlany, STWiOR oraz  przedmiar, narusza przepis art. 29 ust. 2 ustawy PZP. Niniejszy przepis PZP stanowi, że: ” Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję”.

            W Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót opisując bioreaktor oczyszczalni użyto stwierdzenia, że „nie dopuszcza się zmian pojemności poszczególnych komór oczyszczalni”. Odnosząc powyższy stan faktyczny do przepisu artykułu 29 ust. 2 ustawy PZP należy stwierdzić, że użycie w opisie przedmiotu zamówienia w/w stwierdzenia stanowi naruszenie przepisu ustawy PZP. W razie wyboru oferty doszłoby do naruszenia przepisów prawa.

            W związku z powyższym zasadnym jest unieważnienie postępowania w trybie przepisu artykułu 93 ust.1 pkt. 7 Ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.

 

 

Zatwierdził:

 

(-) mgr Krzysztof Michalec

Wójt Gminy Szulborze Wielkie

Wiadomość powiązana z

Rejestr zmian

Data wytworzenia dokumentu: 07-02-2011
Dokument wytworzony przez: Referat Finansowy
Osoba odpowiedzialna za treść dokumentu: Marek Marciniak
Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 07 lutego 2011 14:43
Dokument wprowadzony do BIP przez: Radosław Rostkowski
Ilość wyświetleń: 4098
07 lutego 2011 14:44 (Radosław Rostkowski) - Zmiana danych dokumentu.
07 lutego 2011 14:43 (Radosław Rostkowski) - Dodanie dokumentu.