Szulborze Wielkie, 07-02-2011r.
Gmina Szulborze Wielkie
ul. Romantyczna 2
07-324 Szulborze Wielkie
ZAWIADOMIENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA PRZETARGOWEGO
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków”
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz. 759 ze zm.) Gmina Szulborze Wielkie zawiadamia o unieważnieniu postępowania, na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010r., Nr 113 poz. 759 ze zm.) ponieważ postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Uzasadnienie
Opis przedmiotu zamówienia, który znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a do której załącznikiem jest projekt budowlany, STWiOR oraz przedmiar, narusza przepis art. 29 ust. 2 ustawy PZP. Niniejszy przepis PZP stanowi, że: ” Przedmiotu zamówienia nie można opisywać w sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję”.
W Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót oraz przedmiarze robót opisując bioreaktor oczyszczalni użyto stwierdzenia, że „nie dopuszcza się zmian pojemności poszczególnych komór oczyszczalni”. Odnosząc powyższy stan faktyczny do przepisu artykułu 29 ust. 2 ustawy PZP należy stwierdzić, że użycie w opisie przedmiotu zamówienia w/w stwierdzenia stanowi naruszenie przepisu ustawy PZP. W razie wyboru oferty doszłoby do naruszenia przepisów prawa.
W związku z powyższym zasadnym jest unieważnienie postępowania w trybie przepisu artykułu 93 ust.1 pkt. 7 Ustawy z 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.
Zatwierdził:
(-) mgr Krzysztof Michalec
Wójt Gminy Szulborze Wielkie
Realizacja: IDcom.pl
Wszelkie prawa zastrzeżone © 2025 Urząd Gminy Szulborze Wielkie